استفاده از VPN در چه حالت هایی پیشنهاد می شود؟

با خرید VPN از هر جایی به کامپیوتر دفتر خود دسترسی یابید

work-station-vpn

یک شبکه خصوصی مجازی یا VPN نوعی از اتصال شبکه است که باعث ایجاد این تصور می شود که شما به صورت مستقیم به شبکه متصل شده اید در حالیکه در واقع این چنین نیست. برای مثال، فرض کنید شما یک شبکه محلی در اداره خود راه اندازی کرده اید اما گاهی اوقات در خانه کار می کنید. پس چطور می توانید از خانه به فایل های کامپیوتر محل کار خود دسترسی یابید؟

شما می توانید به سادگی همه فایل های مورد نیاز را بر روی فلش کپی کنید و آنها را با خود به خانه ببرید و روی فایل های مورد نظر کار کنید و فایل های به روز رسانی شده را مجددا در فلش کپی کرده و آنها را با خود به محل کار ببرید.

می توانید فایل ها را به ایمیل شخصی خود کپی کنید، در خانه بر روی آنها کار کنید و سپس فایل های تغییر داده شده را به حساب کاربری ایمیل کاری خود ارسال کنید.

می توانید یک لپ تاپ با خود داشته باشید و از ویژگی Windows Offline Files استفاده کنید تا به طور خودکار فایل ها را از شبکه شرکت به لپ تاپ همگام سازی کنید.

یا می توانید یک VPN راه اندازی کنید که به شما اجازه وارد شدن به شبکه شرکت از خانه را بدهد. خرید کریو VPN یک اتصال اینترنت امن برای اتصال مسقیم به شبکه محل کار شما استفاده می کند، بنابراین شما می توانید به فایل های شبکه خود دسترسی یابید بصورتیکه گویی واقعا یک کابل اترنت خیلی بلند وجود دارد که از کامپیوتر خانگی شما به شبکه محل کار متصل شده است.

حداقل سه موقعیت وجود دارد که خرید کریو VPN ایده آل است:

  • یک یا چند کارمند نیاز دارند به طور موقت از خانه کار کنند. در این موقعیت، خرید VPN یک اتصال بین کامپیوتر خانگی و شبکه دفتر ایجاد می کند.
  • یک یا چند کاربر موبایل که ممکن است هرگز در یک دفتر نباشند نیاز دارند که به شبکه محل کار از موبایل های خود متصل شوند، معمولا این حالت در موقعیت هایی مانند اتاق های هتل، دفاتر مشتریان، فرودگاه یا کافی شاپ ها پیش می آید. این نوع از پیکربندی VPN شبیه به پیکربندی کاربر خانگی است ، با این تفاوت که مکان دقیق آن از کامپیوتر از راه دور کاربر نیست.
  • شرکت شما دفاتری در دو یا چند موقعیت مکانی دارد و هر کدام شبکه محلی خود را دارند و شما می خواهید به مکان هایی متصل شوید بنابراین کاربران در هر شبکه می توانند به هر کدام از منابع شبکه دسترسی یابند. در این موقعیت، VPN به یک کاربر واحد متصل نمی شود به جای آن به هر یک از دو شبکه از راه دور متصل می شوند.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online

استفاده از VPN در چه حالت هایی پیشنهاد می شود؟