چگونه با VPN روی ویندوز 8 به اینترنت وصل شویم

چگونه با خرید اکانت VPN اتصال به اینترنت را ایجاد کنید

VPN اصطلاحی برای شبکه خصوصی مجازی است و نوعی از اتصال شبکه است که به کاربران اجازه دسترسی به شبکه های کامپیوتری از هر جای جهان را می دهد. این فن آوری اغلب برای کسب و کار یا اهداف آموزشی استفاده می شود زیرا بسیاری ازVPN  ها از روش های رمزگذاری برای خصوصی و امن کردن داده ها در طول ارسال استفاده می کنند. همچنین شما می توانید از کشورهای دیگری به جز مکان اصلی خود بنظر برسید که می تواند موجب دست یابی به محتوای سایت هایی بشود که مختص کشورهای خاصی هستند. بنابراین، این بسیار متداول شده است که اقدام به خرید VPN از ارائه دهندگان کنید. اگر شما نیاز به اتصال VPN دارید، صاحبان VPN اطلاعات ورود و رمز عبور مخصوص می دهند. پس این مراحل را برای اتصال به هر کامپیوتری با دسترسی به اینترنت دنبال کنید.

1- یک اکانت در دسترس پیدا کنید. اگر شما کارمند یا دانش آموز هستید، شرکت یا دانشگاه شما ممکن است دسترسی به VPN را فراهم کند. با خدمات کارمندی یا دانش آموزی درباره بدست آوردن یک چنین حساب کاربری ای مشورت کنید.

2- گزینه های خود را برای یک حساب کاربری جدید جستجو کنید. مقدار امنیت، حریم خصوصی، مقدار پهنای باند مورد نیاز، نیاز به  سرورهای موجود در کشور های دیگر، پلت فرم های مورد نیاز، خدمات مشتریان که نیاز خواهید داشت و مقدار هزینه ای که می خواهید پرداخت کنید را در نظر بگیرید.

3- ثبت نام کنید و اطلاعات حساب کابری را دریافت کنید. اگر در حال خرید سرویس VPN از یک ارائه دهنده VPN هستید، پس ممکن است نیاز به پرداخت یه سرور جدید خود باشد. بعد از ثبت نام و پرداخت هزینه های آن، ارائه دهنده باید اطلاعاتی مانند نام کاربری و رمز عبور را به شما بدهد که با شما اجازه دسترسی به VPN را می هد.

اتصال به VPN با استفاده از ویندوز 8

1- دکمه Windows روی کیبورد خود را فشار دهید و “VPN” را جستجو کنید.

2- بر روی “Settings” در سمت راست کلیک کنید و گزینه  “Set up a virtual private network (VPN) connection” را سمت چپ انتخاب کنید.

setup1

3- در پنجره “Create a VPN Connection”، آدرس VPN اینترنت و نام توصیفی خود را وارد کنید. اطمینان حاصل کنید که کادر  “Remember my credentials” برای ورود سریع تر تیک زده شده است. بر روی “Create” کلیک کنید.

آدرس IP باید توسط کارفرما یا ارائه دهنده VPN به شما داده شده باشد.

4- وقتی “Networks” ظاهر شد VPN تازه ایجاد شده خود را انتخاب کنید. بر روی “connect” کلیک کنید.

setup2

5- نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. این باید توسط کارفرما یا ارائه دهنده VPN به شما داده شده باشد. بر روی “OK” کلیک کنید. اکنون باید اتصال ایجاد شده باشد.

setup3

خرید VPN در parsvpn.online

چگونه با VPN روی ویندوز 8 به اینترنت وصل شویم