منظور از ناشناسی حاصل از خرید VPN چیست؟

شایعه ای در مورد ناشناسی هنگام پس از خرید VPN کریو 

stay anounymus

بین حریم خصوصی و ناشناسی تفاوت وجود دارد. حریم خصوصی به حفاظت از فعالیت های شما از بخشهای غیر قابل اطمینان می پردازد. ناشناس ماندن به دنبال این است که فعالیت های بدون اینکه هویت شما فاش شود انجام گیرد. این دو بسیار متفاوت اند و شما باید آگاه باشید که چگونه از VPN خرید شده استفاده می کنید.

ناشناسی چیست؟

با خرید VPN کریو می توانید از سایت های عمومی بدون اینکه نیاز به وارد شدن یه آنها باشد دیدن کنید، این یک مثال از ناشناس ماندن است. شما می توانید روزنامه های محلی را بخوانید، برنامه های حمل و نقل و آب و هوا را با ناشناسی کامل بررسی کنید. آدرس IP که این سرویس های گزارش می کنند آدرس IP سرویس VPN خواهند بود بنابراین آنها قادر نخواهند بود تا دریابند شما واقعا کجا هستید.

با این حال، به محض اینکه به سرویسی که نیاز دارید وارد شوید همه چیز را از دست می دهید. اگر شما نیاز دارید تا برای استفاده از این سرویس های به آنها وارد شوید، آن سرویس فورا خواهد دانست که شما چه کسی هستید.

حریم خصوصی حاصل از خرید VPN چیست؟

استفاده از یک VPN برای دسترسی به یک سایت مانند فیسبوک می تواند به شما حریم خصوصی ارائه دهد اما ناشناسی را نه ! استفاده از VPN این حقیقت را که در حال استفاده از یک ISP مشخص برای دسترسی به فیسبوک هستید را حفاظت می کند. بدون سرویس VPN ارائه دهنده سرویس VPN قادر خواهد بود که درخواست از کامپیوتر ما ارسال کند و آنها می توانند یک گزارش از فعالیت های آنلاین شما تهیه کنند. هنگامیکه از یک کریو VPN استفاده می کنید، مقصد همه ترافیک ما سرور VPN ارائه دهنده سرویس به ما می باشد بنابراین ISP شما دیگر نمی تواند ببیند در حالت آنلاین چه فعالیت هایی انجام می دهیم. یک VPN برای خرید انتخاب کنید که احتمال ردیابی شما توسط ISP را کاهش دهد.

نتیجه گیری

یک VPN ابزاری مانند همه ابزار دیگر است و دارای مجموعه ای اهداف بی پایان است. امنیت و حفظ حریم خصوصی لایه هایی دارد و ابزار دیگری همچون خرید کریو VPN نمی تواند برای حفظ حریم خصوصی آنلاین مفید باشد. به همین دلیل است که دانستن محدویت ها و توانایی های سرویس VPN خرید شده شما مهم است.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online

منظور از ناشناسی حاصل از خرید VPN چیست؟