معرفی VPNهایی که VPN KILL SWITCH دارند

یک VPN KILL SWITCH یک بخش مهم از نرم افزار امنیتی VPN شما است و باید ویژگی برتری باشد برای زمانیکه برای بهترین تورنت VPN جستجو می کنید. به عنوانInternet Kill Switch نیز شناخته شده است ، این ویژگی ساده مطمئن می سازد که آدرس IP واقعی شما هرگز در معرض خطر نیست در حالت آنلاین در زمانییکه اتصال VPN ترک شود.

vpn-kill-switch

این ویژگی به خصوص برای کاربران BitTorrent و دانلود کننده های مکرر تورنت مهم است برای اینکه شما احتمالا نمی خواهید آدرس IP خود و موقعیت مکانی بعلت ازدحام تورنت به خطر بیفتد. ناشناس مانند دلیلی است که شما به دنبال VPN هستید، به یک اتصال قطع شده اجازه ندهید شما را در معرض آسیب پذیری قرار دهند.

VPN KILL SWITCH چیست؟

همچنین به عنوان Internet Kill Switch شناخته شده است، این ویژگی که در نرم افزارهای ارائه دهندگان برتر VPN نوشته شده است ، وقتی فعال می شود، اطمینان حاصل می سازدکه آدرس IP شما در مواردی که اتصال با سرور VPN قطع می شود تصادفا در معرض خطر قرار نگیرد.

هنگامیکه فعال شد، این  kill-switch  در صورت شکست اتصال فورا VPN اتصال اینترنت شما را از بین میبرد.

اگر شما این ویژگی را فعال نکرده باشید، کامپیوتر شما به صورت خودکار به اینترنت متصل می شود از طریق اتصال معمولی شما (از طریق ISP ) و موقعیت مکان واقعی شما را برای همه وب سایتها و پروتکل هایی که در آن زمان دسترسی دارید افشاء می کند.

یک VPN KILL-SWITCH چگونه کار می کند؟

Kill-Switch مانند سیم ضامن است که به طور مداوم اتصال اینترنت شما را برای هر تغییر در وضعیت یا آدرس IP نظارت می کند. اگر هر نوع تغییری تشخیص دهد (برای مثال اگر اتصال VPN شما قطع شود) این فورا کامپیوتر شما را از اتصال به اینترنت مسدود می کند تا وقتیکه اتصال VPN دوباره برقرار شود یا شما نرم افزار VPN بسته باشید.

این می تواند واقعا فورا واکنش نشان دهد، اتصال اینترنت شما را مسدود کند قبل از اینکه کامپیوتر شما تغییری برای اتصال دوباره به اینترنت خارج از تونل VPN امن شما داشته باشد.

چگونه بدانیم که آیا VPN ما KILL SWITCH ساخته شده دارد؟

این می تواند مشکل باشد تا بدون امتحان کردن آن نرم افزار بفهمید کدام VPN این ویژگی را ارائه می دهد. حتی می تواندگیج کننده تر باشد که هر ارائه دهنده VPN نام خودش را برای تکنولوژی Kill-Switch دارد.

شما اغلب می توانید این اطلاعات را بوسیله خواندن VPNs FAQ یا خواندن از طریق ویژگی هایشان پیدا کنید.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online

معرفی VPNهایی که VPN KILL SWITCH دارند